Види готовності | Показники готовності |
Мотиваційна | - Розвинений пізнавальний інтерес та пізнавальна активність
- Бажання ходити до школи, приймати систему вимог, які ставить школа та вчитель
|
Емоційно-вольова | - Вміння керувати своєю поведінкою
- Емоційна стійкість (регуляція емоцій)
- Довільна регуляція уваги (концентрація, стійкість)
- Вміння стримувати свої імпульси
- Здатність докладати вольові зусилля для досягнення цілі
|
Інтелектуальна | - Розвинуте наочно-образне мислення
- Вміння орієнтуватися в просторі і часі
- Розвинена уява, пам’ять, спостережливість
- Розвинута дрібна моторика рук
- Вміння виконувати словесні інструкції
- Інтелектуальна активність (вміння перетворити навчальне завдання на самостійну мету дії)
- Основи абстрактно-логічного мислення (здатність розуміти символи, формувати запитання, самостійно міркувати, знаходити причини явищ, робити елементарні висновки)
|
Педагогічна | - Навички читання та звукового аналізу слів
- Мовленнєва компетентність (великий словниковий запас, вміння розгорнуто висловлюватись, чиста мова)
- Навички зображувальної діяльності
- Загальна обізнаність
|
Комунікативна | - Бажання спілкуватися з дорослими та дітьми
- Вміння встановлювати контакт з педагогом
- Вміння встановлювати контакт з однолітками
- Вміння входити в дитячий колектив та знаходити в ньому своє місце
- Вміння виконувати спільну роботу
- Здатність до особистого контакту з дорослими
|