Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу (санаторний) №16 Рівненської міської ради

Засідання МПСВ «Екологічна освіта дошкільників засобами театрально-ігрової діяльності»

NoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNone

24.11.2021 року у нашому закладі відбулось засідання міської професійної спільноти вихователів на тему «Екологічна освіта дошкільників засобами театрально-ігрової діяльності».

Захід відбувся в онлайн-режимі, з дотриманням усіх карантинних вимог.

План засідання:

 

Зміст роботи

 

Форма проведення

Відповідальний

1

Ознайомлення з планом роботи

Повідомлення

Модератор МПСВ Маслюк Н.М.

2

Використання театрально-ігрової діяльності у формуванні природничо-екологічної компетентності дошкільників в контексті БКДО

Виступ з досвіду роботи

Вихователь-методист ЗДО №16

3

Перегляд організованих форм роботи з дітьми дошкільного віку:

Фото-презентація заняття

«Бережіть природу, вона як рідний дім» (старша група)

 

Відео-презентація розваги

«Економимо водичку – збережемо Землі личко» (середня група)

 

Колективний перегляд занять

Вихователі ЗДО №16

Лисак М.Г.

(вихователь «вища кваліфікаційна категорія»)

Грошко М.Р.

(вихователь квалфікаційної категорії «спеціаліст»

4

Скринька цікавих думок та вражень

Інтерактивна вправа «Мені цікаво…»

Обговорення, обмін досвідом

Слухачі МПСВ

5

Практична робота зі слухачами

Визначення сучасних методів дистанційної роботи з батьками з екологічного виховання дошкільників

Диспут

Вихователь-методист ЗДО №16

6

У потоці нових видань

Новинки методичної літератури

 

Дайджест

Вихователь-методист ЗДО №16

7

Вироблення та прийняття  рекомендацій МПСВ

Інформація

Модератор МПСВ Маслюк Н.М.

Основне завдання екологічного виховання в дитячому садку - навчити дитину дбайливому ставленню до природи, дбайливо розпоряджатися багатствами природи, виховати захисників природи. Це стосується насамперед того, як потрібно ставитися до всього живого на Землі, адже від цього залежить добре і гуманне ставлення наших дітей до навколишнього світу. Щоб вчинки вихованців були осмисленими, необхідно запам'ятати з ранніх років екологічні закони і правила, тоді вони будуть жити правильно, не порушуючи світ навколо себе. Від цього залежить майбутнє наших дітей на планеті Земля.

З огляду на важливість і необхідність екологічного виховання дітей в дитячому садку, доцільно використовувати цікаві види дитячої діяльності серед яких потужним засобом є театралізована діяльність, так як вона є цікава, захоплююча і пізнавальна.

Дитинство - це радість, гра, злиття з природою. Театр - чарівний край, в якому дитина радіє, граючи, а в грі вона пізнає світ. Саме театралізована діяльність дозволяє вирішувати багато педагогічних завдань, що стосуються цілісної картини світу, що включає в себе формування виразності мовлення дитини, інтелектуального і художньо-естетичного виховання. За участю в театралізованих іграх у дітей формуються уявлення про події з життя людей, тварин, рослин, що дає їм можливість глибше пізнати навколишній світ. На перший погляд театралізована гра не має відношення до екології. Однак її з успіхом можна застосовувати для формування у дошкільнят екологічної свідомості, адже театралізована діяльність один з найефективніших способів впливу на дітей, в якому найбільш повно і яскраво проявляється принцип навчання: вчити граючи. Готуючи ролі, діти закріплюють засвоєні знання про природу. Перевтілення в персонажів виховує в дітях дбайливе ставлення до об'єктів природи.

Пропонуємо ознайомитись з проведеною музичною розвагою у групі дітей середнього дошільного віку №7 (вих. Грошко М.Р., муз.керівник Бєлік О.М.) "Економимо водичку - збережемо Землі личко" (режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=thGPBgccCaU ) та заняттям у групі дітей старшого дошкільного віку №8 "Бережіть природу, вона як рідний дім" (вих. Лисак М. Г.).