Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу (санаторний) №16 Рівненської міської ради

10. Результати моніторингу якості освіти

None

 

Результати
моніторингу якості освіти
за освітніми напрямами БКДО
(вересень, 2024 р, ЗДО №16)

Групи

Рівні засвоєння

ОН «МД»

ОН «ГД»

ОН «ДСПП»

ОН «ДПД»

ОН «ДСМ»

ОН «ОД»

ОН «ДС»

Групи раннього дошкільного віку (№1)

Високий

1%

3%

11%

0%

10%

4%

2%

Середній

44%

40%

36%

46%

33%

62%

44%

Низький

55%

57%

53%

54%

57%

34%

54%

Групи молодшого дошкільного віку (№3, №5)

Високий

1%

7%

5%

7%

9%

15%

10%

Середній

58%

56%

71%

61%

49%

67%

62%

Низький

41%

37%

24%

32%

42%

18%

28%

Групи середнього дошкільного віку (№7)

Високий

0%

0%

18%

0%

15%

39%

5%

Середній

75%

52%

82%

100%

85%

61%

95%

Низький

25%

48%

0%

0%

0%

0%

0%

Групи старшого дошкільного віку (№6, №8)

Високий

46%

25%

26%

24%

33%

33%

31%

Середній

44%

48%

48%

63%

48%

51%

60%

Низький

10%

27%

26%

13%

19%

16%

9%

Всього

Високий

12%

9%

15%

2%

17%

23%

12%

Середній

55%

49%

59%

68%

54%

60%

65%

Низький

33%

42%

26%

30%

29%

17%

23%

 

Умовні скорочення:

ОН «МД» – освітній напрям «Мовлення дитини»

ОН «ГД» – освітній напрям «Гра дитини»

ОН «ДСПП» – освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

ОН «ДПД» – освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»

ОН «ДСМ» – освітній напрям «Дитина в світі мистецтва»

ОН «ОД» – освітній напрям «Особистість дитини»

ОН «ДС» – освітній напрям «Дитина в соціумі»

 

Рівень фізичного розвитку дітей

вересень, 2024 - 2025 н. р.

 

 

Групи

Кількість дітей

Тестовано

Рівень розвитку

(у %)

Біг

(у%)

Стрибки (у%)

4x9

(у%)

Метання

(у %)

Гнучкість
(у %)

«Журавлик»

 (у %)

Висить груша (у %)

№3

16

13

В – 30

 С – 30

 Н – 40

Нб – 3

«+» - 46

 «-» - 54

«+» - 85

«-» - 15

-

«+» - 54

«-» - 46

«+» - 77

 «-» - 23

«+» - 62

 «-» - 38

«+» - 23

 «-» - 77

№5

12

11

В – 0

 С – 100

 Н – 0

Зв.- 1

«+» -27

«-» - 73

«+» - 82

«-» - 18

-

«+» - 73

 «-» - 27

«+» - 90

 «-» - 10

«+» - 64

 «-» - 36

«+» - 18

 «-» - 82

№6

16

15

В – 40

С – 46

Н – 14

Нб - 1

«+» - 40

«-» - 60

«+» - 73

 «-» - 27

«+» -80

 «-» - 20

«+» - 53

 «-» - 47

«+» - 67

«-» - 33

-

«+» - 87

«-» - 13

№7

20

14

В – 64

 С – 36

Н – 0

Нб – 5

Зв.- 1

«+» - 100

«-» -0

«+» - 86

«-» - 14

-

«+» - 64

«-» - 36

«+» - 72

   «-» - 28

«+» - 86

«-» - 14

-

№8

18

15

В – 54

С – 40

Н – 6

 Нб – 3

«+» - 40

«-» - 60

«+» - 93

«-» - 7

«+» - 67

«-» - 33

«+» - 47

«-» - 53

«+» - 100

«-» - 0

-

«+» - 93

«-» - 7

Всього

82

68

В – 38

С – 50

Н – 12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результати

моніторингу якості освіти

за освітніми напрямками БКДО

за травень 2025р. по ЗДО № 16

 

Групи

Рівні засвоєння

ОН «МД»

ОН «ГД»

ОН «ДСПП»

ОН «ДПД»

 

ОН «ДСМ»

ОН «ОД»

ОН «ДС»

Групи раннього дошк. віку (№1)

Високий

32%

37%

32%

38%

36%

47%

36%

Середній

54%

63%

67%

62%

60%

53%

63%

Низький

14%

0%

1%

0%

4%

0%

1%

Групи молодшого дошк. віку (№3, №5)

Високий

42%

49%

44%

51%

35%

72%

54%

Середній

44%

40%

44%

38%

51%

25%

36%

Низький

14%

11%

12%

11%

14%

3%

10%

Групи середнього дошк. віку (№7)

Високий

73%

55%

85%

85%

80%

82%

86%

Середній

27%

45%

15%

15%

20%

18%

14%

Низький

0%

0%

0%

0%

0%

0%

0%

Групи старшого дошк. віку (№6, №8)

Високий

81%

71%

58%

76%

72%

75%

77%

Середній

16%

25%

37%

21%

25%

23%

20%

Низький

3%

4%

5%

3%

3%

2%

3%

Всього

Високий

57%

53%

55%

63%

56%

69%

63%

Середній

35%

43%

41%

34%

39%

30%

33%

Низький

8%

4%

4%

3%

5%

1%

4%

 

 

 

Рівень фізичного розвитку дітей

травень, 2024 - 2025н. р.

 

 

Групи

Кількість дітей

Тестовано

Рівень розвитку

(у %)

Біг

(у%)

Стрибки (у%)

4x9

(у%)

Метання

(у %)

Гнучкість
(у %)

«Журавлик»

 (у %)

Висить груша (у %)

№3

15

14

В – 43

 С – 50

 Н –7

Нб – 1

«+» - 78

 «-» - 22

«+» - 93

«-» - 7

-

«+» - 86

«-» - 14

«+» - 50

 «-» - 50

«+» - 71

 «-» - 29

«+» - 50

 «-» - 50

№5

12

11

В – 64

 С – 36

 Н – 0

Зв.- 1

«+» -73

«-» - 27

«+» - 100

«-» - 0

-

«+» - 100

 «-» - 0

«+» - 100

 «-» - 0

«+» - 82

 «-» - 18

«+» - 18

 «-» - 82

№6

16

15

В – 73

С – 20

Н – 7

Нб - 1

«+» - 94

«-» - 6

«+» - 94

 «-» - 6

«+» -74

 «-» - 26

«+» - 74

 «-» - 26

«+» - 74

«-» - 26

-

«+» - 86

«-» - 14

№7

19

14

В – 100

 С – 0

Н – 0

Нб – 5

Зв.- 1

«+» - 100

«-» -0

«+» - 100

«-» - 0

-

«+» - 100

«-» - 0

«+» - 86

   «-» - 14

«+» - 100

«-» - 0

-

№8

18

15

В – 87

С – 5

Н – 5

 Нб – 3

«+» - 87

«-» - 13

«+» - 94

«-» - 6

«+» - 94

«-» - 6

«+» - 80

«-» - 20

«+» - 94

«-» - 6

-

«+» - 94

«-» - 6

Всього

80

69

В – 74

С – 22

Н – 4