Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу (санаторний) №16 Рівненської міської ради

Психолого-педагогічні умови забезпечення адаптації дітей

Психолого-педагогічні умови забезпечення процесу адаптації дітей

до відвідування

закладу дошкільної освіти

 

  1. Поступове  вироблення в дитини звички дотримуватися певного режиму дня. Найкраще  здійснювати це в домашніх умовах іще до початку відвідування дошкільного навчального закладу. У дитячому садку – забезпечення гнучкого режиму.

 

  1. Формування навичок самообслуговування (вміння самостійно їсти, вдягатися. Складати іграшки, одяг тощо).

 

  1. Розвиток ігрових навичок, навичок спілкування. Поступове розширення кола знайомств малюка.

 

  1. Організація позитивного емоційного спілкування дитини з вихователями і персоналом дошкільного навчального закладу.

 

  1. Обладнання групової кімнати має передбачати можливість здійснення  індивідуальних ігор, занять, задовольняти прагнення дитини побути самій або наодинці з вихователем.

 

  1. Забезпечення міжвікового спілкування дітей як однієї з найефективніших умов успішної адаптації до нового побуту.

 

  1. Забезпечення змістовної діяльності дошкільнят з урахуванням індивідуальних інтересів кожної дитини та її вікових можливостей.

 

  1. Психолого-педагогічна просвіта батьків з питань полегшення адаптації до дитячого садка (індивідуальні бесіди, консультації).

 

  1. Поступове збільшення тривалості перебування дитини у дитячому садку (спочатку – тільки прогулянка; потім – прогулянка, обід; через кілька днів – прогулянка, обід, сон і т.д.).

 

  1. Розширення кола близьких людей, які приводять дитину до дитячого садка (на тільки мама, а й тато, сестра, дідусь – це полегшує прощання).

 

  1. Проведення спеціальних ігрових комплексів, спрямованих на розширення кола спілкування, вироблення впевненості у собі, зняття тривожності, страхів.