Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу (санаторний) №16 Рівненської міської ради

Показники готовності дошкільника до навчання у школі

Показники готовності дошкільника

до навчання в школі

 

 

Види готовності

Показники готовності

Мотиваційна

  • Розвинений пізнавальний інтерес та пізнавальна активність
  • Бажання ходити до школи, приймати систему вимог, які ставить школа та вчитель

Емоційно-вольова

  • Вміння керувати своєю поведінкою
  • Емоційна стійкість (регуляція емоцій)
  • Довільна регуляція уваги (концентрація, стійкість)
  • Вміння стримувати свої імпульси
  • Здатність докладати вольові зусилля для досягнення  цілі

Інтелектуальна

  • Розвинуте наочно-образне мислення
  • Вміння орієнтуватися в просторі і часі
  • Розвинена уява, память, спостережливість
  • Розвинута дрібна моторика рук
  • Вміння виконувати словесні інструкції
  • Інтелектуальна активність (вміння перетворити навчальне завдання на самостійну мету дії)
  • Основи абстрактно-логічного мислення (здатність розуміти символи, формувати запитання, самостійно міркувати, знаходити причини явищ, робити елементарні висновки)

 

Педагогічна

  • Навички читання та звукового аналізу слів
  • Мовленнєва компетентність (великий словниковий запас, вміння розгорнуто висловлюватись, чиста мова)
  • Навички зображувальної діяльності
  • Загальна обізнаність

Комунікативна

  • Бажання спілкуватися з дорослими та дітьми
  • Вміння встановлювати контакт з педагогом
  • Вміння встановлювати контакт з однолітками
  • Вміння входити в дитячий колектив та знаходити в ньому своє місце
  • Вміння виконувати спільну роботу
  • Здатність до особистого контакту з дорослими