ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ЗДО №16
_________ Інна АНДРОЩУК
Наказ №169-1 від 22.09.2025 р.
План
заходів щодо запобігання та протидії булінгу (цькуванню)
у ЗДО №16
№ з/п
| Заходи
| Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний
|
Інформаційно-профілактичні заходи | ||||
1 | Вивчення законодавчих актів та Закону України від 18.12.2019 року № 2657-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню) | Працівники ЗДО, батьки вихованців | Лютий | Директор ЗДО, практичний психолог |
2
| Обговорення питання протидії булінгу на загальних батьківських зборах в ЗДО | Педагогічні працівники, батьки вихованців | Травень | Директор ЗДО, практичний психолог |
3 | Проведення педгодини з проблеми «Конфлікт та булінг: у чому різниця?» | Педагогічні працівники | Березень | Практичний психолог, вихователь-методист |
4
| Оновити матеріали у папці «Булінг у закладі дошкільної освіти» | Педагогічні працівники | Упродовж року | Практичний психолог, вихователь-методист |
5 | Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» | Усі учасники освітнього процесу | Квітень, Жовтень | Практичний психолог |
6 | Контроль стану роботи щодо попередження випадків булінгу | Працівники ЗДО | Щоквартально, в разі необхідності | Директор ЗДО |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти | ||||
1 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | Вихованці закладу | Постійно | Педагоги ЗДО |
2 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії під час занять, прогулянок, ігрової діяльності | Педагогічні працівники, батьки | Постійно | Директор ЗДО, вихователь-методист, практичний психолог |
3 | Проведення заходів в рамках проведення Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» | Вихованці, батьки | Листопад | Практичний психолог, вихователі |
4 | Тематичний тиждень «Дитячі мрії та добрі справи» | Вихованці, батьки вихованців | Травень | Практичний психолог, вихователі |
Психологічний супровід | ||||
1 | Створення бази інструментарію для вивчення рівня напруги, тривожності в дитячих колективах | Усі учасники освітнього процесу | Початок навчального року | Практичний психолог |
2 | Вивчення рівня напруги, тривожності в дитячих колективах: спостереження за міжособистісною поведінкою, опитування (анкетування), психологічне вивчення емоційних станів вихованців | Усі учасники освітнього процесу | Упродовж року | Практичний психолог |
3 | Психологічно-просвітницька та корекційно-розвивальна робота | Усі учасники освітнього процесу | Упродовж року | Практичний психолог |
Робота з батьками | ||||
1 | Психологічні консультації на тему: «Вербальне насильство як загроза психічному здоров’ю дитини», «Як запобігти цькуванню в дитячому колективі», «Поговоримо про булінг та кібербулінг», «Булінг від «А» до «Я», «Стоп насильству в сім’ї» | Батьки вихованців | Упродовж року | Практичний психолог |
2 | Тренінг«Скажи«Ні» булінгу!» | Батьки вихованців | Вересень | Практичний психолог |
3 | Розміщення інформації на сайті ЗДО щодо булінгу
| Батьки вихованців | Упродовж року | Практичний психолог, вихователь-методист |