Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу (санаторний) №16 Рівненської міської ради

18.09.2018 в ДНЗ №16 відбулися загальні батьківські збори.

None

18.09.2018 в ДНЗ №16 відбулися загальні батьківські збори.

Були заслухані наступні питання:

1. Звіт керівника закладу про роботу за минулий рік і плани на наступний навчальний рік.

Педагогічний колектив працював над реалізацією завдань Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція), програми  розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», а також впроваджував інноваційні, психолого-педагогічні технології. Невід’ємною частиною оновлення освітньої діяльності є володіння педагогіми інноваційними технологіями. Найбільш адаптованими до роботи з дошкільниками є наступні технології:

- авторську програму М. Єфіменка «Театр фізичного виховання і оздоровлення» (впроваджує інструктор з фізкультури Сторожук О.О. - 4% педагогічного складу, залучено 51 дитину – 25% (- 2%);

- авторську програму з валеології Л. Калуської «Бережемо здоров’я змалку» (впроваджує 1 вихователь - 4% педагогічного складу, залучено 24 дитини – 12% (+2%);

- методику проведення інтегрованих занять з мовленнєвого розвитку Н. Гавриш (впроваджує 1 вихователь - 4% педагогічного складу, залучено 26 дітей – 13% (0%);

- елементи педагогіки ТРВЗ (вихователі усіх груп – 17 осіб – 74% (0%), залучено - 100% дітей;

- технологію раннього та інтенсивного навчання дітей грамоти та рахунку М. Зайцева (вихователі усіх дошкільних груп – 12 осіб – 52% (0%) педагогічного складу, залучено 163 дитини – 80% (-2%);

- елементи концепції Карла Орфа з розвитку музичних здібностей дітей (впроваджує музичний керівник Бєлік О.М. – 4% педагогічного складу, залучено 102 дитини – 50% (-4%).

Пріоритетним завданням у вихованні дітей всіх вікових груп залишається фізичний розвиток та зміцнення здоров’я дитини. Педагоги володіють змістом законодавчих та інструктивних документів з даного питання.

Фізкультурно-оздоровча робота спрямована на формування в дітей потреби в щоденному виконанні ранкової та гігієнічної, після денного сну, гімнастики; розвиток уміння чітко виконувати загально-розвивальні вправи з різних вихідних положень в заданому темпі. Інструктор з фізичної культури та вихователі залучають вихованців до підготовки фізкультурних свят, спортивних розваг, змагань, днів здоров’я, продумують маршрути пішохідних переходів, спонукають їх до проявів витривалості, вправності, наполегливості, взаємодопомоги, винахідливості.

Проведення фізкультурно-оздоровчих заходів спільними зусиллями педагогів, медичних працівників, практичного психолога та батьків дало позитивні результати:

-          підвищились показники виконання основних рухів;

-          налагодилась тісна співпраця з батьками;

-          оновилась матеріально-технічна та навчально-методична база ДНЗ.

Приділялося достатньо уваги дітям переддошкільного віку, а саме, адаптації до умов групи ДНЗ та емоційному розвитку. Порівнюючи розвиток дітей протягом року на кінець навчального року на 20% збільшився високий рівень розвитку, с. р. – «-10%», н. р. – «-4%».

Упродовж року педагогічним колективом ДНЗ проводилась систематична робота з удосконалення предметно-ігрового розвивального середовища. Проведений моніторинг оснащення розвивальних центрів показав, що предметно-ігрове середовище в усіх групах набуло сучасного вигляду, забезпечує достатні умови для саморозвитку кожної дитини, відповідає віковим та індивідуальним особливостям. Збагатилось оснащення предметно-ігрових розвивальних осередків за рахунок нових дидактичних ігор, іграшок та меблів.

Значна увага в дошкільному закладі приділяється організації харчування дітей, забезпечення асортименту продуктів відповідно до перспективного меню, технології та якості приготування страв. Проводився контроль за якістю продуктів, які поступають в заклад, за дотриманням норм закладки продуктів та виходу порцій, технологією приготування, якістю приготовленої їжі, та її роздача на групи. З метою покращення якості харчування розроблена картотека страв, ведеться ретельний аналіз виконання натуральних норм, підрахунок калорійності.

Керуючись основними положеннями Закону України «Про дошкільну освіту», концептуальними засадами Базового компоненту дошкільної освіти, чинної програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція) №615 від 22.05.2012 р., відповідно до  інструктивно-методичного листа МОН України від 13.06.2017 № 1/9-322 «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році»  у 2018 – 2019 навчальному році колектив ДНЗ №16 ставить перед собою такі завдання:

-         забезпечити збереження  та зміцнення фізичного, психічного, духовного здоров’я дошкільників шляхом  формування основ здорового способу життя;

-         забезпечити інтегрований підхід у вихованні базових якостей особистості дошкільника.

-         активізувати роботу  педагогів і батьків з питань безпеки життєдіяльності.

2. Ознайомлення батьків зі статтею 55 «Права та обов’язки батьків здобувачів освіти» Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII.

3. Ознайомлення з річним планом роботи закладу, Базовим компонентом дошкільної освіти, програмою розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля" якими керуються під час організації навчально-виховного процесу у ДНЗ №16.

4. Наявність і функціонування сайту ДНЗ - http://dnz16.communal.rv.ua

Батьки активно долучилися до зборів, задаючи питання, на які отримали вичерпну відповідь від адміністрації закладу.